خانما انقباض دقیقا چجوریه؟
حالت دلپیچه و نفخه؟

۲ پاسخ

شکمت سفت میشه از بالای واژن تا ناف تقریبا نفست تنگ میشه و ضربان قلبت میره بالا.بعدچندثانیه ول میکنه.انقباض ینی منقبض شدن سفت شدن جمع شدن

فک نمیکنم چون من زیاد دلپیچه میگیرم تاحالا هم همه چی خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان Panah😻 مامان Panah😻 ۷ ماهگی
مامان تک پسرم💙 مامان تک پسرم💙 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد