وای منم همش توفکرم بعضی وقت شکمم سفت میشه نکران میشم دیگه بعدش خوب میشه.
استرس نداشته باشه یه دو هفته دیگه ان اس تی بگیرن اونجا نشون میده که بازم جای نگرانی نداره و امپول میدن
عزیزم هنوز برا هفته پایین زوده انقباض میگن دردش جوری هست ک خودت متوجه میشی فرق داره باهمه درد ها طبیعی
بالای شکم مثل دیوار سفت میشه و منظم هم فاصله گرفتن و ول کردنش و انقباض های اول کلا زیر یک دقیقه هستن
ایناذو دکتر و ماما بهم گفتن
مثل دردپریوده ومنظمه هرچند دقیقه میگیره ول میکنه
ب این چیزا فکرنکن خودتو درگیرنکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.