میشه یکی بهم بگه انقباض چطوریه و کجا میشه دقیقا🥲خیلی نگرانم

۵ پاسخ

وای منم همش توفکرم بعضی وقت شکمم سفت میشه نکران میشم دیگه بعدش خوب میشه.

استرس نداشته باشه یه دو هفته دیگه ان اس تی بگیرن اونجا نشون میده که بازم جای نگرانی نداره و امپول میدن

عزیزم هنوز برا هفته پایین زوده انقباض میگن دردش جوری هست ک خودت متوجه میشی فرق داره باهمه درد ها طبیعی

بالای شکم مثل دیوار سفت میشه و منظم هم فاصله گرفتن و ول کردنش و انقباض های اول کلا زیر یک دقیقه هستن
ایناذو دکتر و ماما بهم گفتن

مثل دردپریوده ومنظمه هرچند دقیقه میگیره ول می‌کنه

ب این چیزا فکرنکن خودتو درگیرنکن

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ساسان💙👶 مامان ساسان💙👶 ۳ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری