انقباض و یکی کامل بگه

۵ پاسخ

درد شبیه پریود یا شدیدتر که کمر و شکمت درد داری بعد چند دقیقه آروم میشی دوباره دردت میگیره یکم بعد آروم میشی همینطور منظم ادامه پیدا کنه انقباضه منظم نباشه درد کاذب

منی ک بچه سومم هنوزنمیدونم انقباض چی هست🤭

والا من کلا بدنم سفته شکمم کلا از اول سفت بود بخاطر همین اصلا متوجه نمیشم 😩😩😩

شكم برا چند لحظه سفت میشه یعنی انگشتتو فشار میدی تو نمیره اگه منظم بگیره و ول کنه خطرناکه ولی نامنظم باشه روزی سه چهار بار اتفاق بیفته مخصوصا از هفته ۳۰ به بعد طبیعیه

باورت میشه من بارداری دوممه هنوز انقباض نمیفهمم چیه کی انقباضه 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری