درد شبیه پریود یا شدیدتر که کمر و شکمت درد داری بعد چند دقیقه آروم میشی دوباره دردت میگیره یکم بعد آروم میشی همینطور منظم ادامه پیدا کنه انقباضه منظم نباشه درد کاذب
منی ک بچه سومم هنوزنمیدونم انقباض چی هست🤭
والا من کلا بدنم سفته شکمم کلا از اول سفت بود بخاطر همین اصلا متوجه نمیشم 😩😩😩
شكم برا چند لحظه سفت میشه یعنی انگشتتو فشار میدی تو نمیره اگه منظم بگیره و ول کنه خطرناکه ولی نامنظم باشه روزی سه چهار بار اتفاق بیفته مخصوصا از هفته ۳۰ به بعد طبیعیه
باورت میشه من بارداری دوممه هنوز انقباض نمیفهمم چیه کی انقباضه 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.