محض رضای خدا یکی این انقباض و بگه چیه من شکمم سفت میکشه

۸ پاسخ

ببخشید سمت چپ چیزای شیرین بخور ابمیوه بخور هندونه اصلا نخور چون دردتو بیشتر می کنه

تازه نفس تنگیم داشتم

ناراحت نباش داره جا باز می کنه منم تویه روز 5ساعت اینجوری بودم فقط سمت راست دراز کشیده بودم اروم بودم وبچه تکون می خورد ولی اگه می رفتم سرویس یا می شستم سفت می شد مثل سنگ ودرد شدید داشتم بازم به دکترت بگو عزیزم

عزیزم بهش میگن انقباضات براکستون هیکس... ماه های آخر رحم منقبض و منبسط میشه .نگرانی نداره عادیه تو همه

به سمت چپ دراز بکش دستتو بزار بالاترین نقطه رحمت.
نیم ساعت در ریلکس ترین حالت ممکن باش. ببین چجوری سفت میشه اصلا میشه

سعی کن استراحت کنی . خیلی زوده برا زایمان. انقباض فقط شکم سفت نمیشه. کمر درد داره به همراه خونریزی و آبریزش. توی یک ساعت پنج شیش بار درد باشه وقت زایمانه

شکم سفت میشه فوقش یه دیقه میگیره ول میکنه پاشو یکم قدم بزن شاید بچه خودشو جمع کرده

شکمت سفت میشه عین سنگ نفست کشیدن سخت میشه و ول می‌کنه شکم شل میشه

سوال های مرتبط