خانومااا من سردرد دارم ه
عااادیه؟؟ 🥺

۳ پاسخ

اره عادیه
حالت تهوع دائمی و کسالت شدید هم عادیه
من سرمو با روسری میبستم
چون همسرم عادت داره کولر دائما سرد کنه خونه رو ، کلاه نازک میکشیدم رو سرم میخوابیدم
صبح اثری از سردرد نبود

من بارداری قبلیم خیلی داشتم فعلا ک ندارم

اره نفس

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سیزدهم بارداری