خانما یه نظرتون اسم یارا قشنگتره یا نیارا

۲۵ پاسخ

یارا خیلی قشنگه ولی به ترکی یعنی زخم

یارا.

یارا قشنگ تره تلفظش بهتره

یارا

یارا

یارا
روون تره

یاراااا

یارا

یارا

یارا...

یارا عزیزم

یارا.

یارا.

یارا..

یارا صد درصد

یارا خیلی قشنگه

یارا.

نیارا

100%یارا

یارا

یارا

یارا

یارا😍

یارا حتما

یارا تو زبون ترکی به معنی زخم ودرد هست بنظرم معنیشو توجه کنیداسم هارو

سوال های مرتبط

مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان روژدا هناسکم😘 مامان روژدا هناسکم😘 ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری