یه سوال ذغال اخته ضرری ندارد که؟🤦🏼‍♀️

۲ پاسخ

هیچی کم خوردنش ضرر نداره

من دو هفته پیش خوردم یه پیاله🤤🤤
ب ضرر داشتن و نداشتنش فک نکردم😅

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌ونهم بارداری