یه سوال دیگه🥲
من هرروز باید یه نسکافه بخورم ضرری که نداره؟

۱۹ پاسخ

سه ماه اول احتمال سقط جنین وجود داره با خوردن قهوه

منم اینجور بودم ولی وقتی ک یکم گذشت حتی چایی هم روزی یه لیوان میخورم قهوه و اینا رو کامل حذف کردم چون بچه نمیتونه کافئین رو دفع کنه و براش بده

منم روزی ی شات اسپرسو میخوردم از ۱۶ سالگی تقریبا ۷ سال هر روز خوردم ولی وقتی اقدام کردم ب بارداری گذاشتم کنار باید از ی سری چیزا بزنی تا ب ی چیز برسی

نظرت راجع به بیش فعالی چیه ؟

به من دکترم گفت چایی هم نخور چه به قهوه و نسکافه برسه'عزیزم باید هارو در حالت عادی خودمون مشخص میکنیم اما این ۹ ماه عادی نیست

اولا هرروز هم برای تیم ضرر داره هم بخاطر کافئین فشار خون و تپش قلب رو بالا می‌بره

کافئین زیادی برا جنین خوب نیست

من از ماما پرسیدم گفت روزانه سه فنجان چای یا ۲ فنجان قهوه یا ا نسکافه مجازید بخورید

باید واسه چی؟
خوب نیست زیاد

برای مغز جنین خوب نیست عزیزم

کافئین داره گلم سعی کن نخوری

کافئین روی قلب و اعصاب جنین تاثیر منفی داره

نخور بنظرم
۹ ماه صبر کن

زیاد نخور عزیزم خاصیت نداره

باید؟! دکتر بهت گفته بخور؟
قهوه نسکافه کلا خوب نیست ت بارداری مخصوصا ماه های اول حالا ی نصفه فنجون دو سه روزی یبار بخور ضرر نداشته باشه خدایی نکرده

نسکافه و چای بخاطر کافئینی ک دارن رشد مغز جنین رو دچار اختلال میکنن نخوری بهتره ولی بازم از پزشکان بپرس

باید چرا؟نخور ضرره

والا به من گفتند چای هم نخور

منم هر روز یه فنجون قهوه لایت میخورم روتینمه

سوال های مرتبط

مامان ندا مامان ندا هفته سیزدهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری