چه شیرخشکی برای نفخ و یبوست خوبه

۲ پاسخ

آپتامیل اچ آ
کلا تمام شیر خشک ها هی اچ آ دارن برای بچه های کولیک هست
نان اچ آ هست
آپتامیل اچ ا هست که من اینو میدم خیلی خوبه نان خیلی سنگینه

من بیومیل irمیدادم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🐤💙 مامان امیرعلی 🐤💙 ۱ سالگی
مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۷ ماهگی