چه شیرخشکی خوبه خانما

۳ پاسخ

ببلاک. ولی بهتره پزشک باتوجه به شرایط بچه تجویزکنه . چون باید بدونین مخصوص رفلاکس بگیرین مخصوص یبوست بگیرین مخصوص بچه های که حساسیت به پروتیین گاوی دارن یها یه سریا حساسیت به لاکتوز دارن

نان..

نان..

سوال های مرتبط

مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۷ ماهگی
مامان اَسرا مامان اَسرا ۱۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۵ ماهگی
مامان امیرعلی 🐤💙 مامان امیرعلی 🐤💙 ۱ سالگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی