چه شیرخشکی وزن دهیش خوبه؟

۱۲ پاسخ

سوپرامیل

من اپتامیل میدم خیلی عالیه

نان...

من اپتامیل میدم سخت گیر میاد ولی بچه رو یبوست نمیکنه

گروه کرمانی نداری؟

اپتامیل

آپتامیل

نان

اپتامیل..

گیگوز میدم واسه من ک جوابه

حالا ببینم تا یکماه چقد زیاد میشه وزنش و قدش

منم بخاطر وزن دهی دخترم تازه شیرخشکو شروع کردم دکتر گیگوز یک واسش داد

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۵ ماهگی