تجربه زایمانمو بزارم یا نه🥺🫩

۸ پاسخ

طبیعی بودی یا سزارین

ارههه

اره حتما بزار

بزار عزیزم

اره بزار

اره بذار خوشه

من دو دلم نمیدونم کدوم انتخاب کنم راضی بودی از سزارینت؟

اررره بزار

سوال های مرتبط

مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 ۱۱ ماهگی
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان پناه🎀👶🏼 مامان پناه🎀👶🏼 ۲ ماهگی
مامان بردیا 💙💋 مامان بردیا 💙💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان توت‌🍓ی مامان توت‌🍓ی ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان حسان مامان حسان ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان آریو💙 مامان آریو💙 ۸ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی