۱۰ پاسخ

اره منم همینطورم

اره عزیزم طبیعیه

اره.

اره گلم طبیعیه

بزرگ شدن رحم و جنین
من تازگیا بهتر شدم
قبل از۲۰هفته، هرازگاهی درد پریودی میگرفتم، دکترم گفت فعلا شیاف استفاده کن و قطعش نکن

احتمالا همون رشد نی‌نی
منم همینم

نمیدونم ازچیه ولی منم اینجوری میشم

منم اینطور میشم

منم میشم اینجوری

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ام بارداری