خانوما تو رشت کدوم مرکز سونو گرافی رفتید راضی بودین؟؟

۳ پاسخ

بصیر جعفری و نجمه قرانی

من رفتم نغمه قرآنی هم دستگاهش میگن جدید تر هم از سیمین آزاد بخش بهتر وخوش اخلاق تر

سیمین آزاد بخش فقط نرو مزخرفه

سوال های مرتبط

مامان تهمینه مامان تهمینه هفته بیست‌ودوم بارداری