خانما دوقلو. توی هفته من. شما در چه حالین.؟؟

۵ پاسخ

دکتر بت نامه سز نداده؟

هفته های بالا چطوره🫠من از همین هفته دیگه نمیتونمم😂🤦‍♀️

نفله رو به موووت🤣

حس میکنم شکمم کوچیک شده😐

ینی ما دوقلودارها تمام دغدغه هامون مثل همه

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۶ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان iliyar مامان iliyar ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ هفته سی‌وششم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی