۸ پاسخ

من ک خودمو از خوردن خاکشیر و دوش آب گرم هر صب کشتم امروز تصمیم گرفتم شیاف گل مغربی هم امتحان کنم

وای من ک برای اولی 40 پر کردم بی درد رفتم بیمارستان🫤
خدا کنه اینو زودتر برم با درد و زود بدنیا بیاد

چرا طاقت ندارین بزارید ۹ماه کامل شه 😄

منم دردم نگرفت رفتم زایشگاه نگهم داشتن و بالاخره ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم

سلام
من فردا ۳۸م پر میشه اما نه دردی ن انقباضی🫠نمیدونم قراره یهو سوپرایز شیم😁

من دهانه رحمم دوسانت بازه دیکه دارم هرکاری میکنم تا دردم بگیره 😀

منم فردا میرم 38ولی حتی انقباض کاذبم ندارم☹️

فک کنم آخرش مجبوریم با آمپول فشار بیاریم. هرچند که خدا نکنهههه🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آقا سهند مامان آقا سهند ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان iliyar مامان iliyar ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی