جواب ازمایشم منفی بود..۲/۵ عددش🥲🥲

۴ پاسخ

ناراحت نباش عزیزم انشاالله ماه دیگه مامان میشی از کی اقدامی

ناراحت نباش عزیزم، شاید لقاح دیر گرفته، اخه تو همه علائمو داری

قربونت برم شاید لقاح دیر گرفته چند روز صبر کن باز نشدی یه تست بزن ایشالله ک هرچی خیره برات پیش بیاد♥️🥰

متاسفم منم دوماه پیش آزمایش دادم منفی بود خیلی حال آدم گرفته میشه ولی نگران نباش توکلت به خدا انشالله این ماه مامان میشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
آوا آوا قصد بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان صورتي🎀🐣💝 مامان صورتي🎀🐣💝 هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ملکا مامان ملکا ۳ سالگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان Deniz💗👼🏻 مامان Deniz💗👼🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری