آزمایشم منفی بود 🥲

۵ پاسخ

تنبلی تخمدان خفیف داشتم دکترواسم قرص دوفاستون نوشت دوماه گفت بخوری هم پریودت منظم میشه هم باردارمیشی که امروزمثبت شدازمایشم بعد۱۳روزتاخیر
ایشالله توهم باردارمیشی به حق امام حسین ❤️

فولیکولت چند بود عزیزم ک تنپلی داری

قوی باش عزیزم یک روزی شماهم مادر میشید فقط قوی و صبور باش

تنپلی تخمدان داری

چن روز گذشته از موعد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
آوا آوا قصد بارداری
یا امام رضا یا امام رضا قصد بارداری
مامان صورتي🎀🐣💝 مامان صورتي🎀🐣💝 هفته نوزدهم بارداری
ماهلین ماهلین قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Deniz💗👼🏻 مامان Deniz💗👼🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
باردار نیستم باردار نیستم قصد بارداری
💜zahra💜 💜zahra💜 قصد بارداری