خانوما نودلیت در بارداری مضره؟

۱۰ پاسخ

ضرر خاصی نداره ولی سعی کن چیزای سالم مصرف کنی

با یبار چیزی نمیشه

بله چون نگهدارنده و طعم دهنده داره مثل غذاهای کنسروی خوب نیست

ماکارانی با گوشت درست کن خیلی خوشمزه تر و مقوی تر ، نودل چه ارزش غذایی داره ؟

من خوردم دو سه باری

نودلیت کلا اشغاله چه باردار چه غیر

نه کمتر بخور ولی فسفود بازم هفته ۱بار دوهفته ۱بار عیچ نمیشه

ضرداره نخور مواد نگهدارنده داره

نه من همش میخورم
درخواست میدی داشته باشمت

نخوری بهتره اونا در حالت معمولی هم حالت بد میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
بابای هدیه خدا بابای هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته شانزدهم بارداری
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری