خانمای باردار چه غذاهایی در بارداری مضره

۵ پاسخ

جگر زعفران و دمنوش ها هویج و آب هویج

بنام خدا هیچی مضر نیس فقط زیاد روی نکن از منی ک دومین بچمه حرف گوش بگیر پشیمون نمیشی جگر رو فقط چخته بخور کبابی بده میگهن کامل نمیپزه هویجم ابشو نخور خودش مشکل نداره در حد یدونه دمنوش حالا کلا بده ولی هرچی دلت کشید بخور اهمیت نده من از همون اول زعفرون میریختم تو غذا الانم میریزم

همینایی که بقیه گفتن آب آلبالو هم سردیه خیلی نباید بخوری
هنداونه هم به مقدار کم زیاد نخور
غذا های پرادویه و فلفلی هم نخور معده حساسه خیلی

دارچین
تن ماهی
جیگر
آب هویج
زرشک
دمنوش
زعفران

لبنیات فقط پاستوریزه بخور
هویج و جگر و زرشک زعفرون سقط اوره نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
بابای هدیه خدا بابای هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته هفدهم بارداری
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری