۱۱ پاسخ

عزیزم خب دکترت چرا قرص نمیده بهت

واقعا کاش دوره ویار زود تموم بشه منم خیلی معده دردم

عزیزم تحمل کن ان شاءالله زود خوب میشی
منم ی روزی همش اعتراض میکردم چون تا۲۰ هفته ویار و همه چی داشتم
ولی خدا ازم گرفتش گف ت خیلی ناشکری🥲

وای حتی این پیام هارو میبینم حالم بد میشه چون یاد اون روزا میفتم😖😖😭😫هرچند الانم همچین خوب نشدم والا

میگذره عزیزم نگران نباش

خواهر قرص بگیر از دکترت

لیموترش تازه بوکن
گلاب و زنجبیل و هل مخلوط بوکن

میتونی سیرابی بخور
به پخته بخور

تورو خدا اینجوری نگو😔 واقعا ارزش داره بچت سلامته برو خداتو شکر کن

الهی من باردار باشم همه اینا رو به جون میخرم🥲💙

درد پریودی هم‌میگیرید

تموم میشه عزیزم طاقت بیار

وای منمممم …. تهوععععععع

سوال های مرتبط

مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آدریانا و آراد مامان آدریانا و آراد هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان @@@ مامان @@@ هفته پانزدهم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری