۳ پاسخ

من ک دوست داشتم بخورم ...
اما چون میگفتن ویتامین آ داره و اینا نخوردم

اره عزیزم

اره بابا چرا نشع

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی
مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمینا مامان آرمینا ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی