۱۱ پاسخ

آره مشکلی نداره من موقع شیردهی پسرم میخوردم شیرم زیادمیشدولز واسه دخترم خوردم تاثیری نذاشت ولی واسه خودت که خون ازدست دادی خوبه

عه ؟ پس درد دوتاشم کشیدی
بازم اشکال نداره خداروشکر گذشت و فسقلیتو صحیح و سالم بغل گرفتی 😍🤲
عکس نمیزاری ازش ؟
منم شنبه وقت سزارین دارم دعا کن برام
سزارین سخت بود برات ؟

واسه جبران کم خونی هم خوبه

بله میتونی بخوری

اره بخور

سلام عزیزم نی نی کوچلوت بدنیا اومد؟😍

ن تو بارداریم از ۵ ماه ب بعد هفته ای ۵۰ گرم همون ی سیخ طوری نی

من دیشب خوردم چیزی هم نشد چرا بد باشه اخه

نه 😂 درگیر یبوست خودت و بچت میشی اوایل زایمان همورویید درگیرن اکثرا

منکه خوردم یک روز در میون بعد زایمانم بخاطر جبران خون😅مشکلی ام پیش نیومد

من‌خوردم نمیدونم خوب بود یا نه ولی خوردم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی
مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی