۳ پاسخ

اگر بچت به لاکتوز حساسیت نداره بخور
بچه من داره کلی وزن کم کرد چونیه هفته اسهال بود و من نمیدونستم مشکل چیه
الانم شیرمو قطع کردم فعلا تا بچم ریکاوری شه...

لبنیات نه نخور
ماست در حد خیلی کم بخاطر دندونات بخور اونم پاستوریزه

آره عزیزم اتفاقا خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی