چ جوری بعضیا میفهمن نی نیشون کدوم سمته؟

۵ پاسخ

من رفتم سونو دستگاه بیشتر سمت راست و زیر شکم میکشید خود دکترم گفت بچه سمت راستته، بعضی وقتاهم همونجا تیرمیکشه

سونو بهمون گفت

اول ببین کدوم طرف بیشتر درد میکنه و اینکه دکتر سونو رو کدوم سمت میبره

خب یه سری فشار، تیر کشیدن و یا نبض اون طرف حس میکنم
من هر دو بارداریم سمت چپ بوده

فکرکنم توی سونو میگن.
ولی در کل پسر زیر شکمه
دختر بالا و توی پهلوها

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری