تو هفته هاب من شما شیاف هنوز میزارین؟؟

۸ پاسخ

اره باباااا تا لحظه زایمان باید بزاریم

من دارم میذارم تا اخرش باید بذارم

من از ۵هفته دارم استفاده میکنم تا حالا
شاید تا آخر استفاده کنم بهتره درد رو سریع کاهش میده

من ۹ هفته شدم دکتر گفت قطع کن

من که باید تا اخر بزارم

من از هفته ۴ تا الان استفاده میکنم

من از شانزده هفته شیاف و امپول رو شروع کردم
هنوزم استفاده میکنم

من از هفته چهار شیاف میزنم تا الان و احتمالا تا اخر بارداری استفاده کنم چون از رحم و جفت حمایت میکنه شیاف خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد