۶ پاسخ

یک نهایت دو روز عزیزم

برای من ده روز طول کشید

من ۱۸ هم نوبت دکتر دارم با بدبختی نوبت گرفتم سرش خیلی شلوغه. حالا میگم ۱۴ ام برم ازمایش و سونو ینی جواب تا ۱۸ هم حاضره

برا من یروزه امد البته مونده به آزمایشگاهتون

من دو روزه اومد

عزیزم واسه غربالگری اول چه آزمایش هایی انجام دادین

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی