۴ پاسخ

مال پسرم ۲/۵سیسی هر ۸ ساعت بود...اگه دیدی تهوعش خوب نشد ببر امپول تهوع بزنه

به پسر من گفته بود روزی ۵ سیسی

۲/۵ سیسی

دورروز پیش رفتم دکتر

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرم هیراد مامان پسرم هیراد ۲ سالگی
مامان قندعسل
💕نورا💕 مامان قندعسل 💕نورا💕 ۲ سالگی