مامانا میگم اکو قلب باید برم چند هفته ؟

۱۰ پاسخ

من که نرفتم

دکترم به من گفت ۱۸هفته شدی برو ولی خب نرفتم انومالی هم تا ۲۰

من ۱۸ هفته

تا ۲۵ میشه رفت عزیزم
من ۲۴ و ۳روز رفتم چون بزرگ تر شده بود بهتر بود

من بعد از سونو انومالی همون موقع دکتر بهم گفت برو .گفت تا یک هفته بعد سونو انومالی وقت داری بری
فوق تخصص قلب جنین بود .اگر خدای نکرده کوچکترین مشکلی باشه مشخصه

من دیروز با سونوی انومالی رفتم دکترش انقدر اعضای قلب و بدن و نشون داد خیلی خوب بود خداروشکر همه چی سالم بود

منم هنوز دکترم چیزی درموردش نگفته
یادمه سر بارداری اولم رفتم اما نمیدونم چند ماهگی بود

الان فقط برام آزمایش گلوکز و یه سونوگرافی هفت ماهگی برام نوشت

سونو رشد یا همون ک سه ماهه سوم میرن رو کی رفتین
وکی بریم خوبع؟

برا من ۲۱ هفته و ۴ روز وقت داده

من نرفتم نمیدونم کی میرن

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر و تو دلی مامان امیر و تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامین مامان سامین ۷ ماهگی
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ویکم بارداری