مامانا چند هفته برم اکو قلب؟

۶ پاسخ

واسه همین بهم گفتن اکو بایدانجام بدم

چرااخه توانومالی نوشتن فوکوس اکوژن دربطن چپ قلب جنین مشاهده شد

سلام من خیلی نگرانم برام اکوقلب جنین گفتن بایدبدم

من با آنومالی رفتم ۱۸ هفته و۳ روز

معمولا با انومالی مینویسن من ۲۰ هفته رفتم

مگ دکترت گفته واجبه

سوال های مرتبط

مامان نرگس امیررضا مامان نرگس امیررضا ۶ ماهگی
مامان امیر و تو دلی مامان امیر و تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی