۴ پاسخ

اره شروع تبه فعلا استا نده پاشویه کن پیاز بزار کف پاش جوراب بپوش اگه نیومد پایین تا شب شب استا بده دوبرابر وزنش

دوبرابر وزنش استا بده دست و پاهاش هم دستمال مرطوب بکش ۳۷.۲ شروع تب هستش

۳۷/۶تب نیس

دوبرابر وزنش

سوال های مرتبط

مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی