هرموقع بی بی چک بزنم اشکال نداره

۵ پاسخ

معمولا میگن ادرار اول صبح باشه

اگه از موعدت گذشته هرساعتی بزنی نشون میده

از موعدت ک رد شد و پریود نشدی هر موقع بزنی درسته

اولین ادرار صبح بهتره خانمی

بزن گلم انشاالله که مثبت

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری