۲ پاسخ

مال آزمایش خون که همه چیز توش نرمال
خبری از کو خونی وعفونت و التهاب یا اختلال در خون رسانی مشاهده نمیشه

اندکس های خونی هست
مهمش گلبول سفید و گلبول قرمز و هموگلوبین و پلاکت هست، که برای شما توی محدوده ی طبیعیه.
هموگلوبین تون هنوز جا داره بیشتر باشه.

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختری مامان دختری قصد بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی