۸۹ پاسخ

آینده

آینده اش اونم نه آینده دور بلکه بااین اوضاع از آینده نزدیک تاااااا دورش از تولدش از اینکه بعداً نگه چرا منو به این دنیا اونم توی این خاورمیانه پر از حادثه آوردین😭

عذاب وجدان از بدنيا اوردنش تو اين كشور

فقط سالم بغل بگیرم بچمو

اینده ی پسرم،با این تورم بالا ک اصلا مشخص نیست قراره چی بشه،از پوشک و شیر خشک ک همه دو برابر شدن،بازار و اقتصاد هم داغون

سلامتش از همه چیز مهم تره برام

دغدغه هامون ک خیلین
از سلامتیشون ،تا خوراکشون،پوشاکشون و ...
آیندشون این ک میتونیم از پس هزینه های مورد نیازشون تفریحشون رفاهشون خوراک پوشاک و ...بر بیاییم این ک خودشون در آینده میتونن با این اوضاع وحشتناک خونه ماشین داشته باشن شغل داشته باشن و یه زندگیو تامین کنند .و هزاران دغدغه‌ی دیگر.و این حق بچه های ایران نیست !الان پدرهاشون از صبح تا شب کارن و دنبال یه لقمه نون حلال آخر ماه باز هشتشون گرو نهشونه با این ک شغلش پر درامده اما الان چی اصلا اوضاع داغونه کار میکنن اما پول نیست اگر هم پول هست ارزشی نداره مثلا این ماه هزار تومن کار کنه باید ده برابر بزاره روش تا ماه بعدو تامین کنه ماه بعد ۱۰ تومن کار کنه باید ده برابر بزاره تا ماه بعدشو تامین کنه و به همین روال و خدا میدونه چقدر سختشونه و چقدر اذیتن و خسته!و گاهی چقدر شرمنده😭

سالم بدنیا بیاد

فکر کنم مهمترین دغدغه همه مون این روز ها آینده بچه هامون هست که چی قراره بشه وچطوری قراره بزرگ بشن

چطور خرجشو بدم

سالم به دنیا بیاد و یکم ذهنم نسبت به تولدش اروم بشه

آینده بی پولی گرونی بچه هام 💔

سالم باشه و باوزن خوب دنیا بیاد من همه وجودم شوق دیدارش هست ثانیه شماری میکنم برا دیدن جیگر گوشم

پول نیست
بچه خوراک میخواد
پول نیست
بچه آجیل میخواد
پول نیست
بچه پوشک میخواد
پول نیست
بچه شیر میخواد
پول نیست
بچه اسباب بازی میخواد
پول نیست
بچه لباس میخواد
پول نیست
پول کجاست
تو جیب یه مشت ظالم

همش فکراینم که سالم به دنیابیاد

بزرگترین دغدغم اینه ک بتونم پس انداز کافی داشته باشم تا وقتی بچم بزرگ شد ازش شرمنده نباشم ما که جوونی نکردین حداقل اینا شاد زندگی کنن

قبلا به مدرسه و دوستاش و شغلش فکر میکردم ولی الان برای مهدکودکشم نمیتونم تصمیم بگیرم با این شرایط و هزینه‌ها

براایندش مطمعنم باباش نمیزاره چیزی کم داشته باشه ولی دغدغم اینه ازنظرروحی براش مادرخوبی باشم چیزی کمبودنداشته باشه گاهی از کوره درمیرم عصبی میشم امیدوارم بتونم درستش کنم..

سالم باشه ، خوشگل باشه ، با شخصیت باشه ، درست بتونم تربیتش کنم ، مامان خوبی باشم ..

سالم و سلامت به دنیا بیاد فقط همین ✨️

ن مادیگ سقط نکردیم همسرم گفت خداروقهرمیره یازده هفته وشیش روزمه

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

تصویر

سالم ب دنیا بیاد و آینده اش 🥲 فقط نگران آیندشم

خدا نا امیدم نکنه

خداروشکر که توی این زمان و این جغرافیا داره دنیا میاد توی تنها حکومت اسلامی جهان شیعه خانه امام زمان توی دورانی که نبرد نهایی حق و باطل داره شکل میگیره و ظهور امام زمان به نزدیک ترین وقت رسیده قطعا بچه شما همین الانم خداروشاکره مگر اینکه وقتی به دنیا بیاد دنیا رو طور دیگه ای براش تفسیر کنید

سسیمونی:)

خیلی استرس میگیرم ازاونورم میگم خداکنه سالم باشه

فقط سالم باشه سالم بغلش كنم خيلى استرس دارم براى سونوانومالى

من فقط دغده ام الان اینه بچم وزنش بره بالا 😭دغده ام اینه چیزای خوب بتونم بخرم بدم بخوره
دغده ام اینه چهار روز دیگه سرمو بالا بگیرم دغده ام برا بچه بعدی ام همینه🥺

صحیح و سالم بیاد دنیا و این روزهای سخت با خوشی به پایان برسه

ایندش قراره توی این کشور چی بشه ؟؟؟؟!!!! همین

اینکه من چرا ابنقدر مادر زود جوش و عصبی هستم و بچم که خیلی جیغ میزنه و گریه میکنه سرش داد میزنم و دعواش میکنم خیلی عصبی شدم الان دغدغم اینه که چجوری رو خودم کار کنم صبور باشم و عصبی نشم بچمو دعوا نکنم

فقط بچم سالم باشو با سلامتی بغل بگیرمش

اینکه ی شبی نره بیرون دیگه برنگرده مثل خیلی‌ها که رفتن و نیومدن 😓😓

تربیت کردنش چون ی بخشش رو من شاملم بقیشو،جامعه و اطرافیان

سلام تو چند هفته گی باید برای تعیین جنسیت بریم

فعلا ک دغدغه ام غذا خوردنشه😅ولی در کل مادر ها هر لحظه یجور دغدغه دارن واس بچه

آینده ی پسرم

آینده

زایمان.

آینده 😭

این که بهش یاد بدم همه چیز در دسترست نیست براشون تلاش کن تا انگیزه داشته باشی
آزادی بها داره دین داری بها داره جلب رضایت خدا جون بها داره
ما برای راحت بودن و صرفا عشق و حال به دنیا نیومدیم برای رشد می‌آییم و این شامل درد و رنج کشیدن هم میشه تا روح مون بزرگ بشه
آموزش ماهیت همه ی این به فرزندم دغدغه ام شده
دوست دارم با هم زندگی کنیم با هم تلاش کنیم و با هم مفید باشیم برای انسان ها
این طور فکر نمیکنم من باید بدوم تا فرزندم همه چیز کامل و بی انگیزه باشه
انسان و سختی ها و سازندگی ها و وسعت دادن به روح و مفید واقع شدنش برام دغدغه اش دوست دارم از هر چیزی که بدست میاره عمیقأ لذت ببره که این که صرفا اونو داشته باشه و می‌دونم خدایی که کارو به وجود میاره حتی برای یک صدف تو دل دریا هم روزی خودش مقرر کرده پس تمام کمال سپردمش دست خدا جون امیدوارم توفیق تربیتش در جهت رضایت پروردگار داشته باشم

اینکه اگه جنگ بشه بچم چی میشه...

آینده، اینکه با این وضع گرونی ک شده میتونه خودشو بکشه بالا. دردش ب جونم چق بالا سختی بکشه😫🤍

اینکه سالم باشه و هیچوقت هیچوقت مریض نشه

سلامتیه دخترم و به موقع دنیا اومدنش🥺🩷✨

دغدغه همه الان اقتصاده
آینده نامعلوم بچه هامون

ما که همه آرزوهامون. و جوونی هامون سوخت شد رفت هوا خدا کمک بچه هامون کنه

چی بگم والا جوابش خیلی واضحه

اینکه با تفکر خوب بار بیان باسواد و باشعور و فهمیده باشن، دوست دارم هرجا پا گذاشتن اصالت ازشون بباره، اینکه مادر خوبی باشم براشون، امن باشم... امیدوارم به آینده و ایمان دارم خدا حواسش هست و من به خدا میسپارمشون‌....

از مای‌بیبی بگیرمش ، بتونم آرامش و صلح برقرار کنم تو خونه ... ...

آینده🤌🏻بی پولی 🤌🏻شرمندگی ما جلوشون🥲

هنه نی نی هاشونو سلامت دنیا بیارن منم همینطور سالم بغلش بگیرم بچمو 🙏💚 ، و جواب آزمایش سلفری و.. اینام عالی باشه

ممنونم

فعلا خوب شدنش🫠چند روزه مریضه و هرشب بلااستثناء شدید بالا میاره!

جنگ بشه بچه م چی میشه

درمان سقط مکررر و رسیدن به یه نی نی ناز🥺🥺🥺

سلامتیشون

ایران مشکل اقتصادی هست ولی آمریکا و رضا شاه نمی‌تونن مشکل مردم حل کنن،شرایط بدترمیشه بهتر نمیشه ، آمریکا ایران رو به این وضع کشانده به خاطر تحریم هایی که میکنه

اینکه سه هفته دیگه برم سونو و فقط صدای قلبشو بشنوم دیگه هیچی از خدا نمیخوام

آینده آینده آینده

اینکه راه بره خیلی نگرانم

فقط به مامان شدن فک میکنم

ایندش🥲

از وقتی غذا کمکی و قطره اهن شروع کردم مدفوعش سخت شده امروز ۲رور و نصفیه که هنوز دسشویی نکرده اذیته بچم🥲

از اینده ی نامعلوم عمر ما ک حروم شد تو این مملکت گ و ه ک برامون درست کردن فقط شده مملکت برای عرزشی ها.از اینکه بگن مگه وضعیت رو ندیدین چرا ما رو بدنیا اوردین

وای گریه م گرفت با خوندن پیاماتون چون همه اینا دغدغه منم هستن الهی همه به مراد دلشون برسن😭

اینکه۷ماه زایمان کنم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آیندشوم و اینکه چجوری از این خراب شده بفرستمشون بیرون

به موقع به دنیا اومدنش:)

فقط آزمایش سلفریم خوب بیاد بچم سالم باشه

۳سال و نیمه و هنوز کامل حرف نمیزنه
و ۶ ماهگی دستاش با آب جوش سوخت و چسبندگی بند انگشت گرفت باید یکی دو سال دیگه ببرمش عمل پیوند پوست

آینده🥲

آینده پسرم اینک یه مدرسه خوب بفرستمش کلاسای خارجه وای هزار تا فکر دیگ....

شیرخشک پوشک چجوری تهیه کنم
شوهری ک ولم کردع

الان تنها دغدغه من گرسنگی خودمه که خییلی.دلم ضعف میره

فقط ایندشه

سالم و قوی به دنیا بیاد و بتونیم خانواده‌خوبی باشیم براش..💚

این چندروز یبوستش و غذا خوردنش🥲

سالم و به موقع بدنیا بیاد از نظر اقتصادی تااخر عمر خودمو باباش نوکرشیم کار میکنیم و از لحاظ مالی حمایتش میکنیم🙂

اینکه سینه مو دیگ زیاد دوس نداره و با شیشه شیر میخوره

اینده بچم❤️‍🩹

وقتی ب بچم نگاه میکنم بیشترین نگرانیم اینه ک نکنه من یا باباش چیزیمون بشه بچم بمونه بدون ما ؛چون هیچ کس مثل پدر و مادر نیست؛یا اینکه ثانیه ای رو نمیتونم بدون بچم تصور کنم؛برای بقیه چیزا ب این اندازه نگران نیستم

شیر خشک اش و اینکه گرسنه است به خاطر سهمیه بندی و پیدا نشدن خود شیرش

ایندش خیلی برام مهمه ولی الان غذا نخوردنش شده بزرگترین دغدغه کل زندگیم خیلی ناراحتم

هماتوم ساب کوریونیک دارم اون خوب بشه بچه سالم بدنیا بیاد

شیر خشک نیس

اینکه ای وی اف کردم نمی دونم چندتا هستن و اینکه سالم باشن و قلبشون بزنه
اصلا از نظر روحی حالم خوب نیست و چون این روند طولانی حس میکنم رابطه ام با همسرمم سرد شده و دوستم نداره ☹️

من دو هفته هست باردارم ولی الان خیلی استرس تشکیل قلب و سالم موندنشو دارم .شایدم بعد ۹ سال تلاش باردار شدم خیلی نگرانم

یه بچه دوسال دارم ناخواسته باردارم تواین اوضاع وگرونی

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته هفدهم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ودوم بارداری