خانما 19هفته برم انومالی خوبه

۷ پاسخ

اره گلم
از۱۸تا ۲۰هفته میتونی بری

منم 18هفته رو 1 روز رفتم. امروز انجام دادم

مگه دکتر شما تاریخ نمیزنه ک کی برین برام سواله

منم هجده هفته و چهار روز میشم. دوشنبه انومالی دارم.

آره برو

اگ میخای بهتر و واضح تر ببینن ۱۸هفته برو

آره حتما برو

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد