مامانا انبه ضرر نداره میشه خورد؟

۱۰ پاسخ

من روزی نصفی میخورم یه انبه بزرگ رو نصف میکنم میخورم اگرم کوچک باشه تمامشو میخورم انبه برای رفع حاجت تهوع عالیه من اگه دو روز نخورم روز دوم حالت تهوع ها بر میگردن باید همیشه تو خونه باشه هیچ ضرری هم نداره پر خواصه

من میخورم کم

انبه بسیار گرمه باید کم مصرف بشه

بخور هیچی نمیشه

من که دکترم منع کرده بود تا ماه چهار
ولی هر از گاهی کوچولو میخوردم
چون نمیشه آدم جلوشو بگیره

دکتر طب سنتی ب من گف نخور سقط میاره نمدونم دیگه

وای من متنفرم از انبه خیلی بد مزس😕
دوس دارم مث بقیه دوسش داشته باشم ولی نمیشه😂

بخور اگ دلت میخواد ولی کم زیادروی نکن چون گرمه

روزی فکنم ۱۰ تا میخورم باغ داریم اینقدر میخورم ک مامانم دعوام میکنه میگ بچه آخر زردی میگیره😂من نمیتونم جلو خودم بگیرم اینقدر انبه و انجیر و زیتون میخورم ک دیگ جا ندارم

بله من میخورم تو بارداری قبلم هر روز میخوردم یه مدت

سوال های مرتبط

مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان هاکان کوچولو مامان هاکان کوچولو ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری