مامانایی که انوکساپارین میزنن میاین

۷ پاسخ

دوستان چه برندی میزنید که نتیجه گرفتید؟

جان من میزنم

من چون سرکلاژ کردم استفاده میکنم امپول انوکسا..اذیتم نمیکنه

بفرما

جانم

سلام جانم

جانم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی