۳ پاسخ

گلم منم از آی بانو گرفتم ، تا جایی که من دیدم آی بانو و حکیم بانو خیلی جاهای معتبری هستن

برای اسهال هم خبلی خوبه ، جلوی اسهال رو میگیره فقط اگر بچتون یبوسته کنارش مثلا زردالو هم بدید که یبوست نشه بچه

برای استخونای بچه خیلی خوبه

من از حکیم بانو میگیرم . سویق سنجد هاشون عاااالیه . حریره بادوم و سویق گندم هم گرفتم اونموقع ۶ ماه بود .

من از حکیم بانو میخرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری
مامان پرستش و پرنیا مامان پرستش و پرنیا ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۲ سالگی
مامان دل شکست💔 مامان دل شکست💔 ۱۵ ماهگی