دیمیترون با اندانسترون فرق داره یا یکیه

۶ پاسخ

یکیع

یکیه من اندانسترون میخورم اما میگن خوب نیس😭😭دو ورق خوردم تموم شد میترسم

یدونن هردتا

نه یکیه گلم

عه نمیدونستم یکیه 😑😂

یکیه عزیزم ولی چیزای ملین زیاد بخور کنارش تقریبا همه کسایی که مصرف کردن دچار یبوست شدید شدن

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری