بنظرتون از کجا بفهم کیسه ابم نشتی داد

۴ پاسخ

کیسه اب رو نمیشه کنترل کرد نمیتونی نگهش داری خود ب خود خیس میشی
ابش گرم .
و تیهز به مد بهداشتی داره و مثل پریودی ازت میاد

برو سرویس . کامل تخلیه کن بیا بیرون پد بذار یکم راه برو سرفه کن چندتا ... اگه نشتی باشه خیس میشه پد... توهم‌زدی ولی عزیزم اون ترشحه ک الان داری🤭

یه آزمایشیه بیمارستان میگیرن

مثلا سرفه که می‌کنی خیس میشی عطسه می‌کنی خیس میشی

سوال های مرتبط

مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد