۵ پاسخ

طبیعیه فقط استراحت کن

وای منم دوروزه درد دارم یکم خوبم یکم درد دارم ولی هم استراحت میکنم شبا هم شیاف میزنم

برامنم الان نیم ساعتی میشه سمت چپ دردمیکنه 🤷‍♀️

شکمت کار کرده؟ شاید باد پیجیده برا همون درد گرفته
چون من خودم اینجوریم

هیچی شکر خدا و استراحت..طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری