۱۲ پاسخ

من دوست دارم این جشنو همه ی عزیزام کنارم باشن به نظر منم ارزش داره آدم همه ی خانواده رو دور خودش جمع کنه و اون شب همه دور هم جشن بگیریم

به نظر من هرچی خانوادگی تر بهتر عمو‌ عمه زیاده واقعا مگه اینکه خیلی صمیمی باشین ...

ما تزیین بادکنک کردیم یخ خشک گرفتیم کیکم گرفتیم ولی دود رو نارنجی گذاشتیم همه ضایع شدن😂😂رفتیم سراغ سزارین کیک همزمان هم با یخ خشک دود رنگ خودشو زدیم

تصویر

من خودم میگم با دوستامون رنگ بگیریم با تیشرت سفید بریم بیرون چشمامون رو ببندن با رنگ همو رنگی کنیم بعد چشمامون رو باز کنیم غذام جوجه ببریم همونجا با دوستامون بخوریم بعدم دود رنگی و اینا و عکس و اینا بگیریم

من نمیتونم جشن تعیین جنسیت بگیرم خیلی دلم می خواست 🥺ولی خودم می‌دونم چیه بچه

زن و شوهری بهتره برین تو طبیعت دود رنگی

بچه ها من هفته ۱۷ رفتم انومالی گفتن دختره
الان ۲۶ هفتم رفته بودم برا هماتومم پرسیدم گفت پسره گفتم ن دختره بعد گفت برو یه چیز شیرین بخور بیا باز رفتم باز گفت پسره
کدومش درستع بنظرتون

بسپر به کسی که خیالت راحت باشه ..

منم سر اولی انجام دادم اما اینو شوهرم آنقدر همجا دنبالم میاد نمیتونم سوپرایز کنم نمیشه ب دکتر بگم جنسیتو نگه بهش بگه معلوم نیست

بسلامتی عزیزم

چجوری میخای بگیری... من که دورهمی بود .. کیک و بادکنک و تم‌تعیین جنسیت رو هم دیگه باشام و همه چی ۳و‌نیم ۴تومن خرج شد ولی واقعا می‌ارزید 🙈😍

من میخام برم کنار دریا با دود رنگی

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهوا خانم🩷🩷 مامان مهوا خانم🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری