مامانا میخام برم سونو تعیین جنسیت ۱۸ هفته و ۲ روز میرم خوبه؟ ا

۵ پاسخ

انومالی برو دیگه .هم انومالی میدی هم برات میگه ک بچت چیه

آره خوبه همون آنومالی میشه

دیگه برو آنومالی

سونوگرافی آنومالی برو خب جنسیت هم میگن.منم ۱۸ هفته و ۲ روز بودم رفتم

آره خوبه منم امروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهوا خانم🩷🩷 مامان مهوا خانم🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد