خانما وان حمام چی بگیریم شما از کدوما گرفتید ؟؟

۱۳ پاسخ

خدایش این سیلیکونی ها خیلی گرونه ۴،۵تومن برا وان؟منم نمیدونم چی بخرم

من وان تاشو سيليكوني خريدم اما اونا كه لگن داره نه تكشو گرفتم😊

من از همین چند تیکه ها گرفتم

من تاشو سیلیکونی با آسان شور گرفتم

اینه مدلش

تصویر

منم تاشو گرفتم تو عید گرفتم ۶ تومن آسانشور هم خودش داره

من اینو خریدم

تصویر

من این مدلی گرفتم

تصویر

من تاشو سیلیکونی گرفتم سه تیکه ست توری وان هم داره
تیکه کوچیکشم خیلی کاربردیه میخوام یکی دو تیکه لباسشو بشورم داخل همون میشورم

من از همین سرویسا پلاستیکی

بمن که یکی گفت اصلا کارایی نداره این سرویسای حموم آسان شور اینا هنوز نمیدونم چه مدل بگیرم

من چون نمیخوام خیلی جاگیر باشع میخوام تاشو بگیرم

تاشو سیلیکونی

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی