سلام مامانا بچم یبوست گرفته چی بدم خوبه 😩

۳ پاسخ

انجیر با گلاب خیس کن هم ابشو میتونی بدی هم خودشو

الو خیس کن بده

انجیر عااالیه

سوال های مرتبط

مامان اِلین موفرفری😍 مامان اِلین موفرفری😍 ۱۶ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی