دخترم یبوست گرفته چی خوبه بهش بدم ؟؟

۴ پاسخ

انجیر و شیر و الو روغن زیتون تو غذا بریز ...لواشک و گوجه فرنگی پخته

آالو رو خیس کنید بدین بهش آبشو بخوره، یا خاکشیر کمی بدین بهش

پسر منم همینه. ☹️
میگن روغن زیتون رو غذا بدی خوبه در حد ی قاشق مربا خوری فقط.
میوه ام خوبه که پسر منم نمیخوره

میوه بهش بده، آب زیاد بده، برنج کمتر بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هاکان شاهان مامان هاکان شاهان ۲ سالگی