کولیک از کی شرو میشه
رفلاکس چجوریه خاهشا بگید

۲ پاسخ

دخترمن فک کنم کولیکش شروع شده ی هفتس شبا گریه میکنه شیر نمیخوره هعیییی

تا سه ماه و نیم تقریبا هرزمانی ممکنه شروع بشن. کولیک دل درد های معمولا شبانه است. رفلاکس هم که از اسمش مشخصه بالا اوردن شیر که حد کم و زیاد داره تقریبا همه بچه ها دارن

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان فندوق❤️ مامان فندوق❤️ ۵ ماهگی