سلام مامانا
آمپول روگام زدین؟

۶ پاسخ

اره ۲۶هفته

آره ،تو 8 هفتگی زدم ،تو 28 هفته هم دارم مجدد

من ۱۵ هفته زدم ۲۸ ب بعد دکتر گفت بزنم بعد زایمانم بزتم🥲

همه که نیاز ندارن هرکی گروه خونش منفی باشه میزنه

سلام بله هفته پیش زدم.

بله ۲۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان هلیاو محمد طاها مامان هلیاو محمد طاها ۹ ماهگی
مامان هلیاو محمد طاها مامان هلیاو محمد طاها ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری