مامانا آبمیوه بچه گی میخوره

۲ پاسخ

ابمیوه طبیعی از ۶ ماهگی اون میوه هایی ک مجازه میتونی بدی

آبمیوه پاکتی همش ضررداره قندش بالاست باعث کوتاهی رشد وقدمیش اصن نده

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۱ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۱ سالگی