۵ پاسخ

تا زمانی ک مطمعن بشی کامل خوب بشه من این اشتباه رو کردم تو نکن.. گفتم دیگ خوب شده قط کردم بعد چند وقت رفلاکسش برگشت پوستم کنده شد دیگ شیر نمیخوره..از دکترش بپرس سرخود کاری نکن

خود دکتر باید بگه کی قطع بشه سرخود قطع نکنید

کیدیزول دوره ای باید بررسی کنی
معمولا با یه دوره شروع میکنن اگه خوب شد ادامه نمیدن
شما دو دوره استفاده کردی ببین اگه اوکی شده ادامه نده

دخترمنم میخورع دکترش میگه تا۶ماه بخورع

باید قطع کنی

سوال های مرتبط